America’s Deadliest Volcano Disaster
התפרצות הר הגעש סנט הלנס ב-1980 היתה הקטלנית בהיסטוריה של ארה"ב. עדויות הניצולים וצילומים נדירים חושפים את גודל האסון.
לפני 40 שנה, ב-18 במאי 1980, הר סנט הלנס התפרץ באלימות. זו היתה ההתפרצות הגעשית הקטלנית וההרסנית בהיסטוריה של ארה"ב. הסרט משלב עדויות של עדי ראיה עם צילומים נדירים ומפרט את האסון בהתהוותו - החל מהרגעים הראשונים של ההתפרצות הגעשית, עבור בפלומת העשן בגובה 19 ק"מ, ועד מפולות הבוץ הקטלניות שזרמו במורד ההר.