הרוח
קלריס צ'ונג מרגישה שהיא בלתי נראית, במיוחד ליד אחותה הגדולה נעמי, אבל כאשר פורץ ריב בשולחן ארוחת הערב, הוא מעורר רוח שמתחילה לקחת את בני המשפחה בזה אחר זה. כעת קלריס ונעמי חייבות לשתף פעולה כדי לעצור את הרוח החזקה הזו לפני שמשפחתן תיקרע לגזרים לנצח.