החבובות - הסרט
אחרי שקרמיט הצפרדע פוגש צייד כישרונות, הוא נוסע להוליווד עם חלומות גדולים. בדרך מצטרפים אליו פוזי, גונזו ומיס פיגי. אך הכול משתבש כשקרמיט נופל ברשתו של דוק הופר, נבל עם רשת מסעדות מזון מהיר שמוכרות גלי צפרדעים מטוגנים.
אחרי פגישה מקרית עם צייד כישרונות, קרמיט הצפרדע נוסע להוליווד עם חלומות גדולים על עולם הבידור. בדרך מצטרפים אליו פוזי, גונזו ומיס פיגי מתוך תקווה להפוך גם לכוכבים גדולים. אבל הכול משתבש כשקרמיט נופל ברשתו של נבל בשם דק הופר (צ'ארלס דרנינג) שרוצה לקדם בכל מחיר את רשת מסעדות המזון המהיר שלו שמוכרת רגלי צפרדעים מטוגנים. בסרט יש סצנות עישון.