מאחורי הקלעים של לוקי
מאחורי הקלעים של לוקי, חושפת כיצד נהגתה ונוצרה הסדרה המתמקדת באמן התחבולות הראשי של היקום הקולנועי של מארוול. בליווי הקריינות של טום הידלסטון, אנו מהרהרים במסע המדהים בן אחת עשרה השנים של השחקן ושל הדמות כאחד. אנו לומדים תובנות מרתקות מהבמאית קייט הרון, צוות השחקנים שלה וכל צוות הקולנועי שקפצו למשימת בניית העולם המדהים של לוקי.