מאחורי הקלעים של מה אם...?
הצטרפו לצוות היוצרים האחראי על "מה אם...?" של אולפני מארוול במסע מאחורי הקלעים של סדרת האנימציה היצירתית. גלו כיצד נוצרו קווי העלילה יוצאי הדופן של התוכנית, בשילוב סגנון האנימציה הייחודי של הסדרה. בקרו את השחקן הנודע ג'פרי רייט באולפן בזמן שהוא מדבב את הצופה ומפיח חיים חדשים בדמות האיקונית מהקומיקס של מארוול.
הצטרפו לצוות היוצרים האחראי על "מה אם...?" של אולפני מארוול במסע בלעדי מאחורי הקלעים של סדרת האנימציה היצירתית והמרתקת. גלו כיצד מראה הסדרה הושפע מאומנים קלסיים כמו נורמן רוקוול. ראו כיצד טכניקות יצירת סרטים השמורות בדרך כלל ללייב אקשן יושמו באנימציה ב"מה אם...?" ומעניקות לה איכות קולנועית מרשימה. היכנסו לתהליך הכתיבה כדי ללמוד כיצד הסיפורים יוצאי הדופן של הסדרה הומשגו ועוצבו. בלו זמן עם השחקן הנודע ג'פרי רייט באולפן ההקלטות כשהוא מעניק את קולו הייחודי לצופה ומפיח חיים חדשים בדמות האיקונית מהקומיקס של מארוול. פרק זה של ASSEMBLED הוא מחקר מרתק ומקיף אודות התוכנית שמעזה לשאול, "מה אם...?"