יומנו של חנון בכריסמס: מכת קור
סיפור חג מצחיק ונוגע ללב שבמרכזו תלמיד חטיבת הביניים הידוע לשמצה, גרג הפלי, שנלחם נואשות כדי להישאר מחוץ לרשימת השובבים של סנטה בזמן שהמשפחה מתכוננת לסופת שלגים גדולה בחורף.
חופשת החורף מתבררת כמלחיצה במיוחד עבור גרג הפלי השנה. לאחר שפגע בטעות ברכוש של מישהו אחר עם חברו הטוב ראולי, גרג דואג שהוא לא יקבל את המתנה שהוא כל כך רוצה לחג המולד. אם המצב לא חמור מספיק, סופת שלגים מכה בעיר וכל המשפחה לכודה בתוך הבית במשך ימים. עם חג המולד ממש מעבר לפינה, האם גרג יוכל להתנהג בצורה הטובה ביותר?