דוקו
מתוך סדרת הטלוויזיה "דיסנילנד", וולט דיסני מציג מבט מונפש על ההיסטוריה של מדע הטילים ואתגרי המסע בחלל.
מתוך סדרת הטלוויזיה "דיסנילנד", "האדם בחלל" היא התכנית המיוחדת הראשונה מתוך סדרת התכניות "ארץ המחר". וולט דיסני מציג מבט מונפש על ההיסטוריה של מדע הטילים והאתגרים הרבים הכרוכים בחקר החלל ובמסע בחלל.