האי בפסגת העולם
אנגלי עשיר שוכר ספינת אוויר ואת כל צוותה על מנת לחפש בקוטב הצפוני אחר בנו הנעדר. תוך כדי החיפוש, הם מגלים אי מסתורי המאוכלס בלוחמים ויקינגים עוינים.
ארכיאולוג אמריקאי מצטרף לאיש עסקים אנגלי עשיר, ממציא צרפתי אקסצנטרי ולוכד אסקימואי בחיפוש מעורר יראה אחר בן שאבד זה מכבר. מה שהם מגלים הוא עולם שנשכח על ידי הזמן במסורת הרפתקאות הפנטזיה הגדולות של ז'ול ורן וה.ג. וולס, מלא ברומנטיקה וקומדיה!