ד"ר ג׳ויה, רופאת עור לחיות
מוגלה, לכלוך, הפרשות, הווטרינרית רופאת העור ד"ר גו'יה כבר ראתה הכול – וכמה שיותר מגעיל יותר טוב! מהצטברות של שעוות אוזניים ועד לציסטות מפרישות, אין מקרה מסתורי או משונה מדי.
מוגלה, לכלוך והפרשות! רופאת העור ד"ר ג'ויה ובן החסות שלה, ד"ר ג'ף ראו כבר הכול – וכמה שיותר מגעיל יותר טוב! מהצטברות של שעוות אוזניים ועד לציסטות מפרישות ואובדן פרווה רב, אין מקרה מסתורי או משונה מדי בשביל הצוות הזה שממוקם בקנטקי. הם חובשים את כובעי הבלשים שלהם וחוקרים את האיבר הגדול ביותר בגופם של בעלי החיים – העור – כדי להחזיר את חברינו שמתהלכים על ארבע לחייהם הטובים ביותר.