ספין
ריאה מגלה את התשוקה שלה ליצירת תקליטי מיקסים המשלבים את התרבות העשירה של דרום אסיה ואת העולם סביבה.
ריאה מגלה את התשוקה שלה ליצירת תקליטי מיקסים המשלבים את התרבות העשירה של דרום אסיה ואת העולם סביבה. חייה סובבים סביב חבריה המגוונים, מועדון התכנות בו היא חברה, המסעדה ההודית של משפחתה והמשפחה הרב-דורית הקרובה שלה. הכל משתנה כאשר היא מתאהבת בדי-ג'יי המתהווה מקס, והתשוקה שלה למוסיקה ניצתת מחדש. ריאה מגלה שיש לה כישרון טבעי ליצירת מקצבים והפקת מוסיקה, אך עליה למצוא את האומץ להיות נאמנה לכישרון הפנימי האמיתי שלה.