זומבים של דיסני: התעלומה המפלצתית של אדיסון
אדיסון מארחת את נשף הסתיו של ליל כל הקדושים ועושה את כל המאמצים להפוך אותו לכיפי ומפחיד במיוחד.
אדיסון מארחת את נשף הסתיו של ליל כל הקדושים ועושה את כל המאמצים להפוך אותו לכיפי ומפחיד במיוחד. לאחר שהתחפושת של שרימפי עוברת שיפוץ קל בעזרת אבנים ממאורת הזאבים, כוח מסתורי מקים את התחפושת לתחייה משל היתה מפלצתו של פרנקנשטיין - שרימפי המפלצת מטילה אימה על כולם ומנתצת כל דבר העומד בדרכה! זד ו-ווילה ייאלצו לעבוד יחד עם אדיסון על מנת להציל את נשף הסתיו ואת סיברוק!