חנון על הזמן
שלושה תלמידי תיכון מנודים מערערים את המבנה החברתי של בית הספר שלהם כשהם ממציאים מכונת זמן שלוקחת אותם אחורה בזמן, בדיוק מספיק רחוק כדי לשנות שיחות, אירועים ואינטראקציות שהובילו לכך שהדביקו עליהם סטיגמה של חלק מהחבורה הלא מקובלת. אך כשהם פותחים בטעות חור שחור, הם לומדים שהחזרה בזמן יכולה ליצור בלגאן גדול.