קומדיה, מדע בדיוני
קליאו תמיד חייתה בצילה של מולי, אחותה הגדולה והפופולרית. אבל כאשר ניסוי מדעי של קליאו בליל כל הקדושים גורם לתאונה מוזרה שמשאירה את מולי בלתי נראית, כעת אף אחד לא יכול להבחין במולי. כשהן עובדות ביחד כדי להפוך את חוסר הנראות, האחיות לומדות להתגבר על ההבדלים ביניהן ומגלות שיש להן יותר במשותף ממה שציפו אי פעם.