תנין נגד מלתעות
מייק הייטהאוס, ביולוג ומומחה לטורפים ימיים, חוקר שורה ארוכה ומפתיעה של קרבות בין כרישים לתנינים.
במקומות שונים בעולם, תנינים ואליגטורים מרחיקים אל תוך הים, וחודרים עמוק לתוך טריטוריית הכרישים. לאור העלייה בדיווחים על התנגשויות בין שתי האוכלוסיות, מדענים שולחים מצלמות אל תוך אזורי ההרג, כדי לחקור מה קורה כששניים מהטורפים הקטלניים ביותר על פני כדור הארץ נלחמים ראש בראש!