Prowlers of the Everglades
צפו בתנין, טורף העל הבלתי מעורער של האברגליידס, חי את מעגל חייו - במידה רבה ממש כפי שעשה בתקופה הפרה-היסטורית.
חזרו בזמן כאשר זוחל קדום עוקב אחר טרפו ב"גנבי האברגליידס". צפו בתנין, טורף העל הבלתי מעורער של האברגליידס, חי את מעגל חייו - במידה רבה כממש פי שעשה בתקופה הפרה-היסטורית. נקבות ביישניות מובילות שוורים נועזים לקרבות זיווג אכזריים, אימהות נאבקות לשמור על קיניהן בטוחים מפני גנבי ביצים חטטנים ותינוקות תנינים נאבקים לשרוד אפילו את המסע הקצר מהקן שלהם לעולם המסנוור והמבלבל שמתחת לפני המים.