הצילו, משהו נשך אותי!
הסדרה חוקרת את הסיפורים האמיתיים של תקיפות בעלי חיים וחרקים, וגם נשיכות ועקיצות, שבגללן אנשים נאלצו להגיע לחדר המיון.
סדרת דוקו חדשה שחוקרת את הסיפורים האמיתיים של תקיפות בעלי חיים וחרקים, וגם נשיכות ועקיצות, שבגללן אנשים נאלצו להגיע לחדר המיון. כל סיפור יסופר בפרטים, ונלמד מהמדענים ומהמומחים על טבעם של בעלי החיים האלו ומדוע הם עלולים לנשוך קורבנות תמימים. ננווט בין העובדות שמאחורי הסיפורים כדי לעזור לצופים להבין את התנהגות היצורים האלו.