Bride of Boogedy
סרט המשך למר בוגי, ממשיך את סיפורה של משפחת דייוויס והרוח הרעה שמבקרת אותם. רוח הרפאים חוזרת ומכניסה את האב תחת כישוף.
סרט ההמשך הזה למר בוגי מתרחש זמן מה לאחר אירועי הסרט הראשון. משפחת דייוויס עברה מההתחלה המחרידה שלה לאימוץ חייה החדשים בקהילה בניו אינגלנד. בזמן שהעיר מתכוננת לפסטיבל מקומי, קרלטון דייויס (ריצ'רד מסור) מתבקש להיות אורח כבוד. עם זאת, יריבו בעסקי החידושים, טום לינץ' (יוג'ין לוי), מקנא ומאוד מוטרד מהחדשות הללו. בעוד טום מנסה לחבל בחגיגות הקרובות, שני בניו של קרלטון משחררים בטעות את מר בוגי לעיירה הקטנה שוב. מר בוגי לוקח עד מהרה את אשתו של קרלטון לעצמו, ומאלץ את בני משפחת דייויס הנותרים להתאגד כדי לשלוח אותו בחזרה למקום שבו הוא שייך. במסעם לשלוח את מר בוגי בחזרה למקום ממנו הגיע, טום מוצא את המעיל הקסום של מר בוגי ומנסה להשתמש בו לתוכניות השטניות שלו.