לוקי המרושע וענק הכפור יאמיר יוצאים למסע כדי לגנוב את כוחותיו של סנטה קלאוס. האם הנוקמים יצליחו למצוא את סנטה קלאוס העליז ולהגן עליו לפני שחג המולד ייהרס לנצח?
עונת חג המולד נעשית קרירה במיוחד כאשר לוקי וענק הכפור יאמיר זוממים לכבוש את העולם. גיבורי מארוול – איירון מן, קפטן אמריקה, האלק, תור ואחרים חייבים למנוע מהנבלים לגנוב את כוחותיו של סנטה... אבל רק אם מישהו באמת יצליח למצוא את מר קלאוס המסתורי. למרבה המזל, רוקט ראקון וגרוט נמצאים גם הם במרדף אחר סנטה. גיבורים, נבלים, שדונים וציידי ראשים קוסמיים מתנגשים במסע אפי שבו גורל חג המולד, וגורל העולם כולו מונחים על הכף.