נילגיריס - שממה משותפת
צאו למסע להרי נילגירי, "ההרים הכחולים", השמורה הביוספרית הראשונה של אונסק"ו בהודו. במהלך המאות, השפעת בני האדם נשזרה לתוך הדפוס של איתן הטבע הזה שנותר עליו חותם מורכב. זוהי ארץ של פסגות קדושות ויצורים נסתרים, שבה בני האדם וחיות הבר חולקים את אותה השממה.
במשך יותר משני מיליארד וחצי שנים, איתני הטבע טבעו את חותמם המורכב על הרי הנילגירי והפכו אותם למקום הקסום שהם היום, מה שעזר להפוך אותם לשמורה הביוספרית הראשונה של אונסק"ו בהודו. צאו למסע כדי לגלות את "ההרים הכחולים" האלו, ארץ שקראה תיגר על תפיסות השממה המקובלות, והציגה את היכולת המרהיבה של הטבע להסתגל ולשגשג בקרב נוכחות בני האדם. כאן מסתתר סיפור על תקווה, שבריריות וגורלות ששזורים זה בזה, שבו בני האדם וחיות הבר חיים בתוך הגבולות המטושטשים של שממה משותפת.