צ'יפ ודייל
דולנד דאק יוצא לכרות עצים להסקה ומחריב את ביתם של הטמיאסים, שעושים ככל שביכולתם למנוע מביתם להישרף ולבסוף מצליחים.
דולנד דאק יוצא לכרות עצים להסקה, ובמקרה כורת את העץ שבו נמצא ביתם של צ'יפ ודייל. שני הטמיאסים צריכים לפעול בזריזות כדי שביתם ואספקת הבלוטים שלהם לא יישרפו.