Mickey Down Under
מיקי מאוס ופלוטו יוצאים לחופשה באוסטרליה. מיקי זורק בומרנג שנתקע בפה של פלוטו, ובזמן שפלוטו מנסה להוציא מפיו את הבומרנג, מיקי מוצא ביצה של אמו, שמתעצבנת ומתחילה לרדוף אחריו.
מיקי מאוס זורק בומרנג ביער באוסטרליה, והבומרנג נתקע בפה של פלוטו. אחר כך מיקי מוצא ביצה של אמו. למרבה הצער, האמו מתחילה לרדוף אחריו, אך פלוטו והבומרנג נתקלים באמו ומותירים אותה מסובכת בתוך עצמה.