ילד כוכב לשעבר נאבק בתפקידו החדש כצייד כישרונות, אך כשהוא מגלה לקוחה חדשה אומנם חצופה אך גם מקסימה, הם עשויים להצליח בגדול... אם וכאשר לא ישגעו זה את זה לפני כן.
מיקי הוא ילד כוכב לשעבר שמתקשה בתפקידו החדש כאמרגן וצייד כישרונות צעירים. הוא משתוקק לפתרון שימנע מהסוכנות סוג ג' שלו לקרוס כשהוא פוגש נוכלת צעירה ששמה אנג'י. בזכות חוכמת הרחוב שלה וקסמה האישי שאי אפשר לעמוד בפניו, היא מתאימה בשלמות לפרסומות טלוויזיה, וזה עשוי להיות הכרטיס שלהם להצלחה אדירה - אם לא יוציאו זה את זה מדעתו לפני כן!