סדרות דוקו
נשיונל ג'יאוגרפיק מציגה: IMPACT with Gal Gadot הינה סדרה תיעודית קצרה העוקבת אחר נשים המשפיעות באופן יוצא דופן על קהילותיהן ברחבי העולם.
נשיונל ג'יאוגרפיק מציגה: IMPACT with Gal Gadot הינה סדרה תיעודית קצרה העוקבת אחר סיפוריהן העוצמתיים של שש נשים המשפיעות באופן יוצא דופן על קהילותיהן ברחבי העולם. העונה הראשונה עוקבת אחר נשים בברזיל ובארצות הברית (פוארטו ריקו, מישיגן, קליפורניה, לואיזיאנה וטנסי).