כוח פיג'יי גיבורי הכוח
גיבורים חדשים מצטרפים אל גיבורי-העל ילד חתול, ינשופונת וגקו, מה שמוביל ליצירתו של צוות גדול וטוב יותר. הגיבורים שלנו יתמודדו עם נבלים חדשים בעיר, בחלל החיצון ובשממה הקפואה.
גיבורים חדשים מצטרפים אל גיבורי-העל ילד חתול, ינשופונת וגקו, מה שמוביל ליצירתו של צוות גדול יותר וטוב אפילו יותר. זה מעולה, מפני שנבלים חדשים נמצאים בעיר. הגיבורים שלנו יתמודדו איתם בעיר, בחלל החיצון ובשממה הקפואה של עולם הקרח. כפי שילד חתול אומר, "אם יש רוע בכל מקום, אנחנו נהיה בכל מקום".