אווטאר: דרכם של המים
לאחר יותר מעשור מאירועי הסרט הראשון, Avatar The Way of Water מתחיל לספר את סיפורה של משפחת סאלי (ג'ייק, נייטירי והילדים שלהם), הצרות שבאו בעקבותיהם, המאמץ שהם עושים כדי לשמור אחד על השני, הקרבות שהם נלחמים כדי להישאר בחיים והטרגדיות שהם חווים. הסרט הזה עדיין לא מדורג.