אנטמן והצרעה: קוונטומאניה
גיבורי העל השותפים, סקוט לאנג והופ ואן דיין, חוזרים כדי להמשיך בהרפתקאותיהם כאנט-מן והצרעה. ביחד, עם הוריה של הופ, האנק פים וג'נט ואן דיין, ובתו של סקוט' קאסי לאנג, המשפחה מוצאת את עצמה חוקרת את הממלכה הקוונטית, מקיימת אינטראקציה עם יצורים חדשים ומוזרים ויוצאת להרפתקה שתדחוף אותם אל מעבר לגבולות מה שהם חשבו שאפשרי.