נס הנחישות
הסרט "נס" מציג את סיפורו של הרב ברוקס, שחקן הוקי שהפך מאמן, אשר החל עם קבוצה של 26 ילדים לא-ממושמעים אותם בחר בעצמו עבור קבוצה אותה אימן כך שישחקו כפי שלא שיחקו מעולם, והפך 20 מתוכם לקבוצה שהאמינה ביכולתה להשיג את הבלתי ניתן להשגה.
סרט רצוף קטעי הוקי מסעירים ומתח עוצר נשימה, "נס" מספר את הסיפור האמיתי שמאחורי אחד הרגעים הגדולים בתולדות הספורט - הניצחון האולימפי של נבחרת הוקי הקרח של ארה"ב נגד ברית המועצות ב-1980. הופעה נפלאה של קורט ראסל בתפקיד המאמן הדינמי והנחוש, הרב ברוקס, שהיה לו חלום בלתי אפשרי - לגבור על הסובייטים הבלתי מנוצחים לכאורה במשחק שלהם. הוא התחיל עם חבורה של 26 נערים לא ממושמעים, לימד אותם לשחק כפי שלא שיחקו עולם, והפך 20 מתוכם לנבחרת שחבריה האמינו שיוכלו להשיג את הלא ייאמן - ותוך כדי כך, איחדו אומה שלמה בתחושה חדשה של תקווה.