מרד החיות
כאשר פורע חוק חמדן מתכנן להשתלט על מחלבה מקומית, שלוש פרות נחרצות, סוס בועט וחבורה מגוונת של בעלי חיים משתפים פעולה כדי להציל את ביתם. זהו הימור גורלי ביותר, שכן ברית בלתי סבירה זו בין החיות מסכנת את מקום מסתורם ומכריחה אותם להתמודד עם חבורה מסתורית של פורעי חוק.