Saludos Amigos
Saludos Amigos הוא קלידוסקופ ססגוני של אומנות, הרפתקה ומוזיקה לקצב הסמבה המקפיץ. שותפיכם הבין-לאומיים למסע הם לא אחרים מהחברים המשעשעים והמפורסמים, דונלד דאק וגופי.
בתערובת שובבה של הופעה חיה ואנימציה, Saludos Amigos הוא קלידוסקופ ססגוני של אומנות, הרפתקה ומוזיקה לקצב הסמבה המקפיץ. מפסגות האנדים הגבוהים וערבות הפמפס בארגנטינה ועד למראות והצלילים של ריו דה ז'נירו, שותפיכם הבין-לאומיים למסע הם לא אחרים מהחברים המשעשעים והמפורסמים דונלד דאק וגופי. הם הופכים את העניינים לתוססים כאשר דונלד נתקל בלאמה עקשנית וגופי ה"גאוצ'ו" מנסה לחיות חיי קאובוי בסגנון דרום אמריקאי.