מערבון, קומדיות
ההילולה מתחילה כאשר רווק נודד יורש שלושה יתומים צעירים. כשהצעירים נתקלים בגוש זהב ענק, הם חייבים להדוף את תושבי העיר החמדנים. אז הילדים משלבים כוחות עם פורעי החוק המטומטמים כדי לביים שוד של זהב.
היזהרו! דון נוטס וטים קונווי הם פורעי חוק מהמערב הפרוע שלא מצליחים מטומטים - שלעולם לא יפספסו כשזה מגיע לצחוקים! ההילולה מתחילה כאשר רווק נודד (ביל ביקסבי) יורש שלושה יתומים צעירים ושפע של בעיות. כשהצעירים נתקלים בגוש זהב ענק, הם חייבים להדוף את תושבי העיר החמדנים. אז הילדים משלבים כוחות עם פורעי החוק המטומטמים כדי לביים שוד של הזהב. הם לא יודעים שכנופיה עצבנית של צלפים מתכננת לנצח אותם בהגרלה! אם אתם מכוונים לעשולת כיף, עצרו את הסוסים וצאו החוצה עם כנופיית כופתאות התפוחים!