The Christmas Star
הזייפן הוראס מקניקל בורח מהכלא הודות לדמיון הרב בינו לבין ניקולאוס הקדוש. מתוך ייאוש להשיג שלל מפשע קודם, מקניקל מגייס לעזרתו שני ילדים שמאמינים שהוא באמת סנטה קלאוס.
הזייפן הוראס מקניקל בורח מהכלא הודות לדמיון הרב בינו לבין ניקולאוס הקדוש. המשטרה סוגרת עליו, אבל חג המולד קרב וסנטות צצים בכל פינה. מקניקל נואש להשיג שלל מפשע קודם, אבל לא מצליח להתקדם עד שהוא מתחיל לנצל שני ילדים שמאמינים שהוא באמת סנטה.