דרמה, פנטזיה
ג'יני גריינג'ר, אמא צעירה שמגלה מחדש את השמחה והיופי של חג המולד, הודות לאמונה הבלתי מעורערת של ביתה בת השש אבי (אליזבת' הרנואה) ולגדעון (הארי דין סטנטון), המלאך השומר הפרטי של ג'יני.
השחקנית זוכת האוסקר, מרי סטינבורגן, משחקת היטב כג'יני גריינג'ר, אמא צעירה שמגלה מחדש את השמחה והיופי של חג המולד, הודות לאמונה הבלתי מעורערת של ביתה בת השש אבי (אליזבת' הרנואה) ולגדעון (הארי דין סטנטון), המלאך השומר הפרטי של ג'יני. החוויה המופלאה של ג'יני תיגע בליבכם ותחמם את נפשכם במסורת הנצחית של סרטי דיסני אהובים מן העבר."חג מולד קסום אחד" מגשים כמעט את כל פנטזיות חג המולד היקרות ביותר שלכם. חלקו אותו עם האנשים האהובים עליכם.