מי הפליל את רוג'ר ראביט
הבעלים של טונטאון נרצח, וכל הראיות מצביעות על כוכב העל המצויר רוג'ר ראביט. כיוון שאין לרוג'ר לאן לפנות, והשופט דום הזדוני ותאב הכוח נושף בעורפו, הוא מתחנן בפני אדי וליאנט, בלש ששונא דמויות מצוירות, למצוא את הרוצח האמיתי. אבל העלילה מסתבכת כשאדי חושף עוד ועוד שערוריות, ומבין שעצם קיומה של טונטאון נמצא בסכנה.
השנה היא 1947 בהוליווד, ואדי וליאנט (בוב הוסקינס), בלש כושל, נשכר על מנת למצוא הוכחות לכך שמרווין אקמי, בעליו העשיר של מפעל לאביזרים קומיים ושל טונטאון, עיר הדמויות המצוירות, משתעשע בחדר המיטות עם ג'סיקה ראביט, פאם פאטאל ואשתו של כוכב העל המצויר רוג'ר ראביט. אך כשאקמי נרצח, כל הראיות מצביעות על רוג'ר, והשופט דום הזדוני ותאב הכוח (כריסטופר לויד) נחוש למצות איתו את עדין. רוג'ר מתחנן בפני וליאנט, ששונא דמויות מצוירות, למצוא את הרוצח האמיתי, אבל העלילה מסתבכת כשאדי חושף עוד ועוד שערוריות, ומבין שעצם קיומה של טונטאון נמצא בסכנה. "מי הפליל את רוג'ר ראביט", המשלב בצורה חדשנית אנימציה ולייב אקשן, הוא סרט שכולו הנאה רוויית גיחוך.