המפקח גאדג'ט
חלומותיו של איש ביטחון מתגשמים כאשר אחרי מפגש כמעט קטלני עם ד"ר קלו המרושע, הוא הופך לשוטר קיברנטי בעזרת ד"ר ברנדה ברדפורד המבריקה והיפהפייה.
המפקח גאדג'ט מסתער על העולם בהרפתקה קומית מטורפת ומוזרה עם אלף חלקים נעים! במהלך ניסיון חילוץ נועז, ג'ון בראון (מתיו ברודריק), איש ביטחון תמים וחסר ישע, חווה את חמת זעמו של ד"ר קלו המרושע (רופרט אוורט) ונותר על סף מוות. ד"ר ברנדה ברדפורד המבריקה (ג'ולי פישר) קופצת על ההזדמנות לבחון את מומחיותה ברובוטיקה והופכת אותו למפקח גאדג'ט - הלוחם האולטימטיבי בפשיעה! והמפקח גאדג'ט יזדקק לכל הטריקים הטכנולוגיים שברשותו כדי להביס את ד"ר קלו האכזר, לפני שד"ר קלו ירסק את הגיבור שלנו לרסיסים וימיט חורבן על העולם!