טימון ופומבה
בסדרה מככבים שני דמויות מתוך סרט האנימציה של דיסני "מלך האריות" – טימון הסוריקטה ופומבה חזיר היבלות. הסדרה מתרחש לאחר אירועי הסרט המקורי ומציגה את החוויות המאתגרות שניצבות בפני הדמויות בג'ונגל וברחבי העולם במקומות כמו קנדה, בריטניה, ארה"ב וספרד.