Die Drei !!!
Kim, Marie i Franzi najbolje su prijateljice i imaju ono o čemu druge djevojke sanjaju: vlastiti detektivski klub! Zločinci, udvarači, problemi s roditeljima, ucjene, krađe ili internetsko zlostavljanje – nijedan misterij nije pretežak za pametnu, ali tvrdoglavu Kim, sportsku i samopouzdanu Franzi te dotjeranu i svestranu Marie. Iako ih razlike ponekad stavljaju na kušnju, one rješavaju svaki slučaj i uvijek drže jedna drugoj leđa. Režija: Barbara Kronenberg i Kim Strobl.
Kim, Marie i Franzi rješavaju svoj prvi zajednički slučaj i osnivaju detektivski klub.
Kad Tri !!! posjete Francinu baku Lotti, otkriju legendu o tajanstvenoj Vještičjoj šumi.