Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
Od vizionara Tima Burtona stiže fantastična pustolovina bujne mašte o tajnom svijetu za djecu s posebnim moćima.
Redatelj Tim Burton donosi nam nevjerojatno maštovitu fantastičnu pustolovinu. Kada Jake razotkrije misterij koji se proteže kroz alternativne stvarnosti i vremena, otkriva tajni svijet za djecu s neobičnim moćima. Upoznaje Emmu koja lebdi, Olive koja stvara vatru i nevidljivog Millarda. No opasnost vreba i djeca se moraju udružiti kako bi zaštitila svijet koji je izvanredan baš poput njih.