Doogie Kamealoha, M.D.
Dr. Lahela "Doogie" Kamealoha genijalna je 16-godišnjakinja koja žonglira između liječničke karijere i tinejdžerskog života. U bolnici njezina genijalnost zbunjuje pacijente i kolege, koji je zovu "Doogie" prema TV seriji iz 90-ih "Doogie Howser, M.D.". Kod kuće, brižni tata Benny i ambiciozna mama Clara (načelnica odjela i Lahelina šefica) boje se da odrasta prebrzo. Uz podršku svoje brižne i komične "ohane" (obitelji i prijatelja), Lahela kroči vlastitim putem.
Šesnaestogodišnja genijalka dr. Lahela "Doogie" Kamealoha usklađuje obećavajuću liječničku karijeru sa svakodnevnim izazovima tinejdžerskog života. U bolnici Lahelina genijalnost zbunjuje pacijente i kolege, koji je zovu "Doogie" po liku iz TV serije iz 90-ih. Kod kuće se njezin brižni tata Benny i ambiciozna mama Clara, koja je ujedno šefica medicine i Lahelina nadređena, boje da prebrzo odrasta.
Uz podršku svoje brižne i komične ohane (obitelji i prijatelja), Lahela je odlučna maksimalno iskoristiti tinejdžerske godine i stvoriti vlastiti put.