Chang Can Dunk
"Chang zna zakucati" prati Changa, 16-godišnjeg srednjoškolca i člana školskog orkestra, koji se kladi sa školskom košarkaškom zvijezdom da će naučiti zakucati do velike školske zabave. Ta oklada pokreće Changa, visokog samo 173 cm, u misiju da dobije odraz, zadivi simpatiju Kristy i konačno stekne poštovanje vršnjaka. No prije nego što uspije, morat će preispitati sve što zna o sebi, svojim prijateljstvima i obitelji.