El Mejor Infarto De Mi Vida
Ariel Santoro neuspješan je pisac iz sjene kojeg je upravo ostavila žena. Pretil je, strastveni pušač i piše autobiografije slavnih za izdavačku kuću svog prijatelja Davida. Na jednoj večeri s flamenkom upoznaje Conchu, prekrasnu plesačicu. Kako bi razbistrio glavu i počeo pisati, Ariel odlazi u Urugvaj i poziva Conchu da mu se pridruži. U Montevideu odsjedaju kod šarmantnog para, Alejandre i Javiera. No nakon seksa s Conchom Ariel doživi infarkt. Alejandra ga uspije na vrijeme odvesti u bolnicu, a taj naizgled tragičan događaj iz temelja će promijeniti sudbinu plesačice, domaćina i samog Ariela, koji na kraju napiše roman "Najbolji infarkt u mom životu".