La Voz Ausente
Kad mu starijeg brata pronađu mrtvog, a smrt se čini kao samoubojstvo, ugledni psihoanalitičar Pablo Rouviot jedini je uvjeren da je riječ o ubojstvu. Uz pomoć policajke Cecilije Bermúdez, Pablo sam pokreće istragu. Uskoro razotkriva urotu puno većih razmjera, u čijem je središtu serijski ubojica.
Joséova smrt izgleda kao samoubojstvo, no njegov brat Pablo sumnja na ubojstvo i pokreće istragu.
Prošlost otkriva vezu Dantea i Joséa te tajnu koja je Pabla udaljila od obitelji.