Entre Paredes
Marga i Martín spoje se na aplikaciji za upoznavanje, ne znajući da su susjedi. Kad to otkriju, drže se pravila „nikad ne hodaj sa susjedom” pa njihova veza završi i prije nego što je počela. Dogovore se da će biti samo dobri prijatelji. No stare iskre se ne gase tako lako i s vremenom im je sve teže skrivati osjećaje iza zida koji ih dijeli.
Modna influencerica želi da joj Marga organizira rođendan. Susjedi je pozivaju na večeru.
Patrishina zabava teče savršeno, osim jedne sitnice koja bi mogla sve pokvariti.
Inspektor posjećuje Margu i Kari. Martín i Pablo svojom hranom podijele stanare.
Marga i Martín suočavaju se s prošlošću i posljednji put pokušavaju spasiti dvoranu za zabave.