FACE OFF
Agent FBI-a i ubojiti psihopat zamjenjuju identitete - i lica - u zakivajućem akcijsko-pustolovnom filmu Johna Wooa.
Agent FBI-a Sean Archer (John Travolta) zna kako zaustaviti terorista Castora Troya (Nicolas Cage). Postat će on. Archer se podvrgava futurističkoj operaciji i preuzima Troyevo lice, zatim se infiltrira u teroristički svijet kako bi otkrio njegove smrtonosne tajne. Ali Troy uzvraća udarac i prisiljava liječnike da ga pretvore u Archera. Sada se agent suočava s noćnom morom: njegov arhineprijatelj živi s njegovom obitelji.