Pretty Baby: Brooke Shields
Životni put glumice, modela i svjetske zvijezde Brooke Shields: od seksualizirane djevojčice do žene koja je prigrlila svoj identitet i pronašla vlastiti glas.
Intrigantan pogled na glumicu, model i ikonu Brooke Shields i njezinu preobrazbu iz seksualizirane djevojčice u ženu koja otkriva vlastitu moć. Njezina priča razotkriva društvo koje žene svodi na objekte te prikazuje opasnosti, snagu i radost koje donosi preuzimanje kontrole nad životom i pronalaženje vlastitog glasa.
Brooke pronalazi svoj glas, no ubrzo shvaća da se suočava s ogromnim preprekama.