Keeper of the Ashes: The Oklahoma Girl Scout Murders
Kristin Chenoweth vraća se u rodni grad kako bi istražila istinitu priču o tri djevojčice iz Oklahome, ubijene nakon prve noći u ljetnom kampu. Potraga za njihovim navodnim ubojicom i suđenje zaokupili su pažnju nacije u ljeto 1977. No desetljećima kasnije, nejasnoće oko slučaja i dalje progone zajednicu u Tulsi.
Nagrađivana glumica i pjevačica Kristin Chenoweth vraća se u rodni grad istražiti najzloglasnija ubojstva u Oklahomi. Serija "Keeper of the Ashes" donosi istinitu priču o tri djevojčice iz Oklahome, ubijene nakon prve noći u ljetnom kampu. Tragedija, potraga za osumnjičenikom i suđenje zaokupili su naciju u ljeto 1977. No desetljećima kasnije, nejasnoće oko slučaja i dalje progone zajednicu u Tulsi, policiju i obitelji žrtava.