NearlyParents
Jamie i Sophie bilježe kaotičan i emotivan put do dolaska prinove. S nama dijele uspone i padove trudnoće, trenutke iz svoje veze i iskrene razgovore o pripremama za život s bebom.
Jamie i Sophie uskoro postaju roditelji, a serija "NearlyParents" prati njihovo urnebesno, kaotično i emotivno putovanje. Od trudničkih simptoma i ljubavnih drama do preuređenja kuće, gostovanja slavnih i brutalno iskrenih razgovora o porodu, tijelu i životnim promjenama, par dijeli svaki trenutak pripreme za dolazak bebe Laing.
Sophie i Jamie otkrivaju neugodan kraljevski susret i kušaju lude trudničke želje.
Sophie je bijesna zbog Jamiejeve laži, dok su njegove majstorske vještine na kušnji.
Sophie i Jamie prisjećaju se svog puta na emotivnom kraju serijala NearlyParents.