Sleepy Hollow
Ichabod Crane budi se iz mrtvih 250 godina u budućnosti, gdje ga čeka misterij koji seže do Očeva osnivača. Krvna čarolija s bojišta iz doba Revolucije zajedno s njim oživljava i zloglasnog Bezglavog konjanika, koji kreće u krvavi pohod današnjim Sleepy Hollowom. Crane shvaća da mora brzo djelovati jer je Konjanik tek prvi od Četiri jahača Apokalipse. S njim se udružuje detektivka Abbie Mills, kojoj nadnaravno nije strano, kako bi zajedno zaustavili sve opakiji ciklus zla.
Nakon velikog otkrića, Crane i Jenny muku muče kako Diani priopćiti teške vijesti.
Jedan od Craneovih najvećih neprijatelja stiže u grad i prijeti vrhu Washingtona.
Internetska senzacija Logan Macdonald dolazi u grad, a s njim i nadnaravna zaraza.