Sea of Hope: America's Underwater Treasures
Povodom 100. obljetnice američkih nacionalnih parkova, omiljena oceanografkinja Sylvia Earle ima misiju: nadahnuti novu generaciju na stvaranje "plavih parkova" za zaštitu oceana. Uz pomoć fotografa National Geographica Briana Skerryja, Sylvia i predani tim zaštitnika mora istražuju plave dubine i kreću na jednogodišnji ekološki pothvat.