Crvena Panda
Disneyjev i Pixarov film "Crvena panda" donosi priču o Mei Lee, samouvjerenoj trinaestogodišnjakinji koja pokušava uskladiti očekivanja svoje brižne majke Ming s izazovima odrastanja. No, dok se suočava s promjenama koje donose tinejdžerske godine, otkriva neobičnu obiteljsku tajnu – svaki put kada je preplave snažne emocije, pretvara se u golemu crvenu pandu! Dok pokušava zadržati kontrolu nad svojim novim stanjem, Mei uči prihvatiti sebe, svoju obitelj i promjene koje dolaze s odrastanjem.