Soy Luna: Volver a Rodar
Nakon nesreće koja ju je udaljila sa staze, Luna se vraća u svoj voljeni Jam & Roller. Ponovno stati na koturaljke neće biti lako, pogotovo kad joj tajanstveni zlikovac počne komplicirati život. Suočava se i s ljubavnom dilemom, rastrgana između starih ljubavi. Uz pjesme, pustolovine i druženje s prijateljima, Luna mora svladati brojne prepreke kako bi ostvarila svoj san.
Na vrhuncu karijere profesionalne freestyle klizačice, Luna Valente doživi tešku nesreću i bez traga nestane iz svijeta klizanja, ostavivši neizbrisiv trag. Dvije godine kasnije, važan događaj u životu bliske prijateljice vraća je u Buenos Aires, baš uoči početka novog važnog freestyle turnira: Kupa Benson Legacy, nazvanog njoj u čast. Po dolasku u svoj voljeni Jam & Roller, Luna se ponovno susreće s prijateljima i starim ljubavima. Povratak na klizalište neće biti lak, no želja da ponovno obuje koturaljke i osjeti krila pod nogama ubrzo postaje neodoljiva.